Klacht Postcode Loterij: ijsprijs en stroopwafels

Klachtnummer
# 72956
Gebruiker
lila
Datum
2 reacties

Details

De klacht

wij hebben in juni 2014 op postcode 6067 stroopwafels en een postcode ijstaart gewonnen maar hebben de prijs helaas nooit ontvangen

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Vaessen,
    Wat vervelend dat u deze prijzen niet heeft ontvangen. Deze had u al in huis mogen hebben. We sturen u daarom de prijzen nogmaals toe. De IJsprijs kunnen we echter niet meer nasturen in verband met de afhaalperiode. Hiervoor sturen we u dan ook een leuke vervangende prijs toe. U kunt u prijzen binnen twee weken in huis verwachten. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    lila
    Datum
    Hartelijk dank voor de snelle reactie

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen