Klacht Postcode Loterij: Ijsprijs wederom niet ontvangen

Klachtnummer
# 88814
Gebruiker
Ria
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor de tweede keer is de ijsprijs op onze postcode (5941) gevallen en hebben wij geen bonnen ontvangen.

De oplossing

Alsnog toezending van de ijsbon (desnoods digitaal).

Klacht graag niet afdoen met een stroopwafeldoosje zoals de vorige keer, maar een waardige vervanging van de niet ontvangen prijs.

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer/mevrouw van der Pijl,
    We hebben het even voor u nagekeken en zagen dat de afhaalbon voor de IJsprijs uiterlijk 19 december bij u op de deurmat valt. Hij zou vandaag of morgen dus nog bezorgd kunnen worden. We willen u vragen dit nog even af te wachten. Mocht u na die tijd niets ontvangen hebben, horen we het graag en zullen we uiteraard kijken naar een passend alternatief. We hopen u hiermee voldoende te geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    Ria
    Datum
    Helaas hebben we nog altijd geen bon ontvangen. Zou t mogelijk zijn dat de bon digitaal wordt nagestuurd?

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen