Opgelost door Postcode Loterij: ik heb geen cadeaukaart ontvangen van 12,50.mijn lotnummer is 6241az113

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 194460
Gebruiker
rudi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

in de folder van a.h staat dat iedere deelnemer aan de postcode loterij een bon van 12.50 zou krijgen ik heb die dus niet ontvangen.mijn naam a spronck-hermans.. berkenlaan 12 6241az bunde.lotnummer 6241az113

De oplossing

ik wil graag alsnog de cadeaukaart ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Spronck,

    Wat jammer dat u de DOE MAAR LEKKER DUURZAAM-cadeaukaart niet ontvangen heeft.

    Ik stuur u een nieuwe cadeaukaart toe. U heeft deze binnen vijf werkdagen in huis. De nieuwe kaart is al voor u geactiveerd. U kunt de cadeaukaart tot en met 20 november 2016 gebruiken om bij Albert Heijn duurzamere producten te kopen. Uw oude kaart is geblokkeerd.

    Op www.doemaarlekkerduurzaam.nl vindt u meer informatie over de producten. Op deze website vindt u ook heerlijke recepten.

    Ik wens u een smakelijke maaltijd en veel succes met uw deelname!

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    rudi
    Datum
    perfect en snej

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rudi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen