Klacht Postcode Loterij: Ik heb geen voordeelagenda ontvangen!

Klachtnummer
# 79475
Gebruiker
jokvos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nog niet zo heel lang speel ik mee met de postcodeloterij.Nu begrijp ik dat er een agenda vergeven is met kortingsbonnen en dergelijke.
Helaas heb ik deze niet ontvangen.
Krijg ik deze alsnog?
Met vriendelijke groeten,J.Voskamp,Delfgauw

De oplossing

Alsnog een agenda!

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Voskamp,
    Wat jammer dat u de Voordeelagenda niet ontvangen heeft. Dit had wel gemoeten. We maken u dan ook graag alsnog blij met een agenda. U kunt deze binnen twee weken in huis verwachten. We vertrouwen erop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Alvast veel plezier van de Voordeelagenda!
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    jokvos
    Datum
    Dat zou heel fijn zijn.Ik wacht af!

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen