Klacht Postcode Loterij: Ik kan geen hema cadeaukaart opvragen

Klachtnummer
# 47402
Gebruiker
linda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na mijn aanmelding voor een extra lot kreeg ik een brief met daarin informatie inzake de hema cadeaukaart.
De link werkt niet (ook de link die bij een eerdere klacht werd doorgegeven).
En het telefoonnummer gaat 1 x over, daarna wordt het gesprek vanzelf beëindigd.

Wat nu?

Mvg Linda de Witt

De oplossing

Zorgen dat de link werkt, zorgen dat het telefoonnummer ook daadwerkelijk bereikbaar is, of een cadeaukaart toesturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw de Witt,
    We hebben inmiddels telefonisch contact gehad. Uw Hema cadeaukaart is geactiveerd. Deze kunt u binnenkort thuis verwachten. Veel plezier ervan!
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen