Opgelost door Postcode Loterij: Ik kan mijn "cadeaukaart"2018 niet activeren omdat de server niet herkend wordt en ik dan naar een o

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 330435
Gebruiker
Louis van Nuissenburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

activeren cadeaukaart

De oplossing

toegang tot server optimaliseren

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw melding. Wat vervelend dat het niet is gelukt om uw DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart te activeren. Wegens een technische storing op onze website was het tijdelijk niet mogelijk om uw DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart te activeren. Inmiddels is de storing opgelost. Onze excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Louis van Nuissenburg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zelf telefonisch geactiveerd
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen