Opgelost door Postcode Loterij: ik wil geen reclame/post ontvangen van die postcodeoplichterij

Paulweenink

Naar meerdere malen aangeschreven en wel mij ongenoegen te hebben geuit omtrent ongewenste reclame van de postcodeloterij, blijf ik maar deze irritante post ontvangen.
Ik stuur het telke malen retour maar het houdt niet op.
Een mail sturen, bellen het maakt niet uit, die ellende blijft maar doorgaan.

Graag een adequate oplossing hiervoor. je heb t per slot van rekening toch ook bel mij niet register.

Mvgr;

Paul Weenink
Het Juweel 19
5081 PP Hilvarenbeek

uit het systeem halen en geheel verwijderen. Ik heb geentoestemming hiervoor gegeven.

Postcode Loterij
    Geachte heer Weenink,

Wat vervelend dat u nog steeds geadresseerde reclamepost van ons ontvangt. Wij geven u graag wat meer uitleg.

Onlangs hebben wij ervoor gezorgd dat u in de toekomst geen geadresseerde reclame meer van de Nationale Postcode Loterij ontvangt. Omdat onze reclamepost enige tijd van tevoren al worden klaargemaakt voor verzending, kan het zijn dat u hierna nog een aantal poststukken heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor.

Binnen zes weken zal u geen geadresseerde reclamepost of e-mails meer van de Nationale Postcode Loterij ontvangen. Wilt u geen ongeadresseerde reclamepost ontvangen? Dan kunt u een NEE-JA of een NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee van dienst zijn.

Nationale Postcode Loterij
    mee eens

Paulweenink

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?