Opgelost door Postcode Loterij: ik wil geen reclame/post ontvangen van die postcodeoplichterij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146379
Gebruiker
Paulweenink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Naar meerdere malen aangeschreven en wel mij ongenoegen te hebben geuit omtrent ongewenste reclame van de postcodeloterij, blijf ik maar deze irritante post ontvangen.
Ik stuur het telke malen retour maar het houdt niet op.
Een mail sturen, bellen het maakt niet uit, die ellende blijft maar doorgaan.

Graag een adequate oplossing hiervoor. je heb t per slot van rekening toch ook bel mij niet register.

Mvgr;

Paul Weenink
Het Juweel 19
5081 PP Hilvarenbeek

De oplossing

uit het systeem halen en geheel verwijderen. Ik heb geentoestemming hiervoor gegeven.

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Weenink,

    Wat vervelend dat u nog steeds geadresseerde reclamepost van ons ontvangt. Wij geven u graag wat meer uitleg.

    Onlangs hebben wij ervoor gezorgd dat u in de toekomst geen geadresseerde reclame meer van de Nationale Postcode Loterij ontvangt. Omdat onze reclamepost enige tijd van tevoren al worden klaargemaakt voor verzending, kan het zijn dat u hierna nog een aantal poststukken heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor.

    Binnen zes weken zal u geen geadresseerde reclamepost of e-mails meer van de Nationale Postcode Loterij ontvangen. Wilt u geen ongeadresseerde reclamepost ontvangen? Dan kunt u een NEE-JA of een NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

    Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee van dienst zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Paulweenink
    Datum
    mee eens

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paulweenink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen