Klacht Postcode Loterij: Ik woon in limburg en win prijs voor in den haag :-(

Smits

Hallo , ik heb met mijn loten bij u toegangskaarten voor Billy Elliot gewonnen , hebben echt wel zin om daar heen te gaan , dus was helemaal in mijn nopjes totdat ik las dat het alleen voor in Den Haag is , ik woon in HEERLEN ,Limburg !! Hebben jullie eens over de afstand nagedacht ? De uren heen en terug onderweg zijn ? En hoe geraak ik daar ? Sorry maar is er niet een andere mooie porijs dat deze kan vervangen ? We zouden het appreciëeren dat jullie hier over nadenken want ik zalw el niet de enige zijn die daar zo overdenkt .
Ik lees heel graag hier meer over van jullie

mvg
Smeets Y

Heel graag iets anders van dezelfde waarde ipv deze tickets daar ik absoluut niet kan geraken door de afstand waar jullie rekening mee zouden kunnen houden

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Smeets,
    We hebben u zojuist telefonisch gesproken over de toegangskaarten. Onze afdeling Prijzen neemt uw verzoek in behandeling en zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
    Webcare team Postcode Loterij
    Smits
    hallo, wij kijken uit naar welk geschenk dat we van dezelfde waarde ongeveer van u gaan mogen ontvangen . mvg
    Postcode Loterij
    Beste mevrouw Smeets,
    We hebben begrepen dat een collega van onze afdeling prijzen in de tussentijd al contact met u heeft gehad betreffende het alternatief. Er is op 27-2 een prijscode voor een Dagje weg naar keuze naar u opgestuurd. Deze prijscode kunt u vanaf heden binnen een week in huis verwachten. We hopen u hiermee voldoende te hebben geholpen en wensen u er alvast veel plezier van!
    Webcareteam Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?