Klacht Postcode Loterij: Ik woon in limburg en win prijs voor in den haag :-(

Klachtnummer
# 99043
Gebruiker
Smits
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Hallo , ik heb met mijn loten bij u toegangskaarten voor Billy Elliot gewonnen , hebben echt wel zin om daar heen te gaan , dus was helemaal in mijn nopjes totdat ik las dat het alleen voor in Den Haag is , ik woon in HEERLEN ,Limburg !! Hebben jullie eens over de afstand nagedacht ? De uren heen en terug onderweg zijn ? En hoe geraak ik daar ? Sorry maar is er niet een andere mooie porijs dat deze kan vervangen ? We zouden het appreciëeren dat jullie hier over nadenken want ik zalw el niet de enige zijn die daar zo overdenkt .
Ik lees heel graag hier meer over van jullie

mvg
Smeets Y

Gewenste oplossing

Heel graag iets anders van dezelfde waarde ipv deze tickets daar ik absoluut niet kan geraken door de afstand waar jullie rekening mee zouden kunnen houden

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Smeets,
    We hebben u zojuist telefonisch gesproken over de toegangskaarten. Onze afdeling Prijzen neemt uw verzoek in behandeling en zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare team Postcode Loterij
  2. Auteur
    Smits
    Datum
    hallo, wij kijken uit naar welk geschenk dat we van dezelfde waarde ongeveer van u gaan mogen ontvangen . mvg
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Smeets,
    We hebben begrepen dat een collega van onze afdeling prijzen in de tussentijd al contact met u heeft gehad betreffende het alternatief. Er is op 27-2 een prijscode voor een Dagje weg naar keuze naar u opgestuurd. Deze prijscode kunt u vanaf heden binnen een week in huis verwachten. We hopen u hiermee voldoende te hebben geholpen en wensen u er alvast veel plezier van!
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen