Klacht Postcode Loterij: Ik word telefonisch vaak lastig gevallen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 502134
Gebruiker
Loesje88%
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik word soms wel 4x per dag gebeld door postcodeloterij.
Steeds weer een ander nummer.
Ik word echt lastiggevallen.
Ik ben al meer dan een jaar geen lid meer van postcodeloterij.
Ook krijg ik regelmatig post. Deze gaat meteen de prullenbak in.
Ik wil dat dit onmiddellijk ophoud. Vanmorgen al gebeld met postcodeloterij en gelijk vandaag weer 3x gebeld.
Graag mijn telefoonnummer en adres uit uw bestand halen

De oplossing

Direct mijn adres en telefoonnummer verwijderen uit uw bestand

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Goed dat u aangeeft dat u niet meer commercieel benaderd wil worden! Ik ben meteen naar onze administratie gegaan om dit voor u in orde te maken, maar hierin zie ik dat mijn collega dit al voor u heeft geregeld.

    Het is mogelijk dat u de komende vier weken toch nog wordt gebeld of wat poststukken binnen krijgt. Dat komt doordat deze ruim van tevoren zijn voorbereid en ik ze helaas niet meer kan tegenhouden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

    Hopelijk heb ik u naar tevredenheid te woord gestaan. Ik wens u nog een prettige dag!

    Met vriendelijke groet,

    Maurice
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loesje88%
Datum
Uiteindelijke oplossing
De eerste weken afwachten, daarna zal ik opnieuw beoordelen. Zojuist een e-mail ontvangen van klachtenkompas of mijn klacht is opgelost. Meteen hierna een telefoontje gehad van de postcodeloterij. Dus nog niets opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen