Opgelost door Postcode Loterij: Kaart activeren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403181
Gebruiker
Eva
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben ziek geweest en heb daarom mijn kaart nog niet geactiveerd.Nu is de tijd verlengt dus ik wil als nog graag mijn kaart activeren .Maar dat schijnt niet mogelijk te zijn en dat vindt ik niet eerlijk.

De oplossing

Ik zou willen dat mijn kaart nog geactiveerd kan worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw cadeaukaart voor u geactiveerd. U kunt deze vanaf nu dus gaan gebruiken bij de Albert Heijn.

    De actie loopt tot en met zondag 17 november, maar u kunt de kaart nog tot en met 1 december gebruiken. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat na 17 november misschien niet alles meer op voorraad is, of dat de groene kaartjes er niet meer bij staan.

    Met vriendelijke groet,
    Thomas
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eva
Datum
Uiteindelijke oplossing
Postcode loterij heeft mijn kaart geactiveerd.Een dikke 10.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?