Opgelost door Postcode Loterij: kan duurzaam- kaart niet activeren, pagina error

# 196264
GS

pagina om de doemaarlekkerduurzaam-kaart te activeren doet het al de hele avond niet
probeer het al de hele avond maar pagina geeft server error. zowel mobiel als op laptop

graag activeren zodat ik morgen boodschappen kan doen

Postcode Loterij
    Beste meneer en/of mevrouw Spaan,

Bedankt voor uw bericht.

Op basis van de door u verstrekte gegevens kunnen wij geen deelname vinden in onze ledenadministratie. Wij kunnen daarom aan de hand van uw bericht uw DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart niet activeren. Omdat u geen telefoonnummer heeft ingevuld kunnen wij u helaas ook niet bellen.

U kunt het beste contact opnemen met onze afdeling Ledenservice op 0900 - 300 1500 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur. Of stuur ons uw verzoek via het contactformulier op onze website. Wij zijn u dan graag van dienst.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

Nationale Postcode Loterij
    GS
    het is al opgelost. en klopt, kreeg de kaar van mijn schoonmoeder. ik heb het de volgende dag nogmaals geprobeerd en toen deed ie t wel

xx
    kaar=kaart
    Postcode Loterij
    Beste mevrouw Spaan,

Fijn dat het alsnog gelukt is. Veel plezier met de DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart.

Nationale Postcode Loterij
    GS
    het was al opgelost maar toch bedankt voor reageren

GS

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?