Opgelost door Postcode Loterij: Kan mijn code van de postcodeloterij voor de gewonnen kaarten niet reserveren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96556
Gebruiker
ad
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kan dus mijn code, prijs kaarten voor de toppers niet reserveren,
Van de postcode loterij.
Graag 4 zitplaatsen voor de topper s 24 mei 2015(gewonnen prijs)

De oplossing

Graag 4 zitplaatsen voor de toppers 24 mei 2015

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Postcode Loterij is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    ad
    Datum
    Mail bevestiging gehad voor reservering 4 zitplaatsen
    dus opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen