Klacht Postcode Loterij: Kan mijn lot niet opzeggen.

Panda#709

Kan mijn lot niet opzeggen. Ik heb mijn gegevens correct ingevuld.
De door u ingevoerde gegevens komen niet overeen met de bij ons bekende gegevens. Controleer uw gegevens of neem contact op met onze Ledenservice over uw opzegging via: telefoonnummer 088 – 020 1010.

Mijn lot opzeggen en een tegemoetkoming voor mijn verloren tijd.

Postcode Loterij
    Beste heer of mevrouw Hollander,

Dank u wel voor uw melding. We hebben geprobeerd om u hierover te bellen, maar helaas kregen we meerdere keren geen gehoor.

We zien in uw melding dat u niet meer mee wilt spelen in de Nationale Postcode Loterij, of hier in ieder geval over nadenkt. Wat jammer om te lezen!

Allereerst willen we u bedanken voor uw deelname. Dankzij ú kunnen veel goede doelen wereldwijd hun mooie werk blijven voortzetten. Daarnaast hopen we natuurlijk dat u een mooie prijs wint!

Wilt u toch met minder loten meespelen of wilt u uw deelname helemaal stopzetten? Dan kunt u op verschillende manieren contact opnemen. Net wat u het prettigst vindt:

- Per telefoon: 088 - 020 1010. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur..

- Via de website of schriftelijk: https://www.postcodeloterij.nl/opzeggen

- Per e-mail: U kunt antwoorden op dit bericht. Vermeld alstublieft uw naam, adres, IBAN (rekeningnummer) en uw lotnummer(s). Lotnummers vindt u elke maand op uw bankafschrift, bij onze afschrijving.

We hopen natuurlijk dat u nog even mee blijft spelen in de Nationale Postcode Loterij. Voor nu wensen wij u nog heel veel succes met uw deelname!

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?