Opgelost door Postcode Loterij: kapot wieltje handbagagekoffer Postcodeloterij

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 278446
Gebruiker
TG
Datum
2 reacties

Details

Klacht


Eind 2015 hebben wij een handbagagekoffertje gewonnen. Nu is 1 wieltje defect. Wij willen graag een nieuw wieltje kopen (!). Worden door Postcodeloterij verwezen naar Princesstravellers. Die ons weer verwijzen naar Postcodeloterij (kastje-muur-kastje). Ondertussen kunnen wijn het koffertje niet mee gebruiken.
Postcodeloterij geeft aan dat er geen garantie meer is op koffertje, maar... daar doen wij ook geen beroep op. We willen gewoon betalen voor het wieltje.

Gewenste oplossing

Ik wil graag een adequate oplossing van dit probleem en een bedrijf dat haar verantwoordelijkheid neemt en niet blijft afschuiven.
Geboden oplossing
2 wieltjes ontvangen voor betreffende koffer. Was bang te blijven hangen tussen Princess Traveller en Postcodeloterij. Nu dus opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    TG
    Datum
    Postcodeloterij heeft tel. gereageerd, maar nog geen concrete oplossing...
  2. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Geelen,

    Vandaag hebben wij u geprobeerd te bellen, maar kregen u helaas niet aan de lijn. Wij hebben u daarom een e-mail gestuurd.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen