Opgelost door Postcode Loterij: kapot wieltje handbagagekoffer Postcodeloterij
Details
Klacht
Eind 2015 hebben wij een handbagagekoffertje gewonnen. Nu is 1 wieltje defect. Wij willen graag een nieuw wieltje kopen (!). Worden door Postcodeloterij verwezen naar Princesstravellers. Die ons weer verwijzen naar Postcodeloterij (kastje-muur-kastje). Ondertussen kunnen wijn het koffertje niet mee gebruiken.
Postcodeloterij geeft aan dat er geen garantie meer is op koffertje, maar... daar doen wij ook geen beroep op. We willen gewoon betalen voor het wieltje.
Gewenste oplossing
Ik wil graag een adequate oplossing van dit probleem en een bedrijf dat haar verantwoordelijkheid neemt en niet blijft afschuiven.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.