Klacht Postcode Loterij: KLACHT POSTCODELOTERIJ

Klachtnummer
# 102526
Gebruiker
N.V.T.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

IK HEB EEN KLACHT OVER POSTCODELOTERIJ IK HEB GEEN BINGO LOTEN GEKREGEN IK WIL STOPPEN MET POSTCODELOTERIJ IK KAN 22 MAART NIET SPELEN IK WIL STOPPEN

De oplossing

IK WIL STOPPEN

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Morais Lima,
    We hadden graag telefonisch contact opgenomen over dit bericht, maar helaas is het genoemde telefoonnummer niet in gebruik. In onze administratie zien we dat u recent bent gaan meespelen. U heeft daarom nog geen bingokaarten ontvangen. Natuurlijk speelt u elke uitzending wel mee. Wij houden uw bingokaarten namelijk automatisch in de gaten. We hebben de bingokaarten die horen bij uw loten naar u opgestuurd en u kunt deze daarnaast elke zondag opzoeken via de volgende website: www.postcodeloterijbingo.nl . We hopen dat we het een en ander zo hebben kunnen ophelderen. Het zou namelijk erg jammer zijn als u zou besluiten de deelname weer te beëindigen.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen