Opgelost door Postcode Loterij: Koffer(s) niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124734
Gebruiker
Frans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,

Wij zijn in de prijzen gevallen met postcode 8051 ZS en hebben met 2 loten een koffers gewonnen. Donderdag 20 augustus zijn de koffers in de straat bezorgd maar niet bij ons er lag ook geen bericht in de brievenbus dat de bezorger geweest was. Kunnen de koffers alsnog bezorgd worden?

De oplossing

Nazendend van de koffers

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Hutten,
    Gefeliciteerd met uw twee Postcode Loterij Reiskoffers. Helaas is een deel van de verzending vertraagd, waardoor een aantal koffers nog niet is bezorgd. U ontvangt de koffers uiterlijk 28 augustus. Wanneer de koffers tegen die tijd niet zijn bezorgd dan verzoeken we u om ons hiervan op de hoogte te brengen middels een reactie op dit bericht. We wensen u veel plezier van de prijzen!
    Vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Frans
    Datum
    klacht is naar tevredenheid opgelost. Binnen 3 dagen hadden we de koffers in huis.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen