Klacht Postcode Loterij: koppelverkoop met (gratis)kerstlod van postcode loterij

gerrit

een (gratis ) lot geven en dan een jaar lid moeten blijven lijkt mij een koppel verkoop.
dit is m.i. verboden en op zijn minst misleidend.
hiermee maakt de postcodeloterij geen vrienden.

geen misleiding en doe wat u beloofd geef een lot weg en verder niets!!!

Postcode Loterij
    Geachte heer/mevrouw Hoogeveen,
    Zoals vermeld op de bon bent u niet verplicht tot deelname. Wanneer u zich aanmeldt, speelt u de maand december gratis mee. Wanneer u enkel deze maand mee wilt spelen, kun u dat in orde maken door contact op te nemen met onze Ledenservice. Dit is nog mogelijk tot 21:00 vanavond. Loten zijn ieder moment opzegbaar. Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
    gerrit
    Dus om mijn cadeau te accepteren moet ik vooral niet vergeten op een bepaalde tijd naar een bepaald nr te bellen ik vindt dit een misselijkmakende manier om klanten te wervenvoor mij dan ook BEDANKT MAAR TOCH MAAR NIET
    Postcode Loterij
    Beste meneer/mevrouw Hoogeveen, we vinden het jammer dat u het kerstlot als 'misselijkmakend' opvat. Uiteraard is dit niet onze intentie geweest en we wilden u enkel een gratis lot voor de maand december cadeau doen. Daarbij boden we u de mogelijkheid om het lot gelijk weer stop te zetten na de gratis maand.
    Vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
    gerrit
    is geen oplossing geboden zelfs geen beterschap.
    ik heb het helemaal gehad met deze instelling!!!
    Mensten trap hier niet in EN LEES DE KLEINE LETTERS

gerrit

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?