Klacht Postcode Loterij: koppelverkoop met (gratis)kerstlod van postcode loterij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 89962
Gebruiker
gerrit
Datum
4 reacties

Details

De klacht

een (gratis ) lot geven en dan een jaar lid moeten blijven lijkt mij een koppel verkoop.
dit is m.i. verboden en op zijn minst misleidend.
hiermee maakt de postcodeloterij geen vrienden.

De oplossing

geen misleiding en doe wat u beloofd geef een lot weg en verder niets!!!

4 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hoogeveen,
    Zoals vermeld op de bon bent u niet verplicht tot deelname. Wanneer u zich aanmeldt, speelt u de maand december gratis mee. Wanneer u enkel deze maand mee wilt spelen, kun u dat in orde maken door contact op te nemen met onze Ledenservice. Dit is nog mogelijk tot 21:00 vanavond. Loten zijn ieder moment opzegbaar. Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    gerrit
    Datum
    Dus om mijn cadeau te accepteren moet ik vooral niet vergeten op een bepaalde tijd naar een bepaald nr te bellen ik vindt dit een misselijkmakende manier om klanten te wervenvoor mij dan ook BEDANKT MAAR TOCH MAAR NIET
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Hoogeveen, we vinden het jammer dat u het kerstlot als 'misselijkmakend' opvat. Uiteraard is dit niet onze intentie geweest en we wilden u enkel een gratis lot voor de maand december cadeau doen. Daarbij boden we u de mogelijkheid om het lot gelijk weer stop te zetten na de gratis maand.
    Vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
  4. Auteur
    gerrit
    Datum
    is geen oplossing geboden zelfs geen beterschap.
    ik heb het helemaal gehad met deze instelling!!!
    Mensten trap hier niet in EN LEES DE KLEINE LETTERS

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gerrit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen