Opgelost door Postcode Loterij: Krant naar keuze

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141116
Gebruiker
maarten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Rond 30 oktober een prijs be de postcode loterij gewonnen, Krant naar keuze.
Gekozen voor het Eindhovens Dagblad en op 30 oktober een bevestiging mail ontvangen van de Postcode loterij, dat deze binnen 10 werkdagen geleverd zal gaan worden. Met de opmerking “als u nog meer vragen of opmerkingen heeft deze aan de service desk van de postcode loterij kan stellen.

Op 20 november contact gezocht, daar we nog geen krant hadden ontvangen. Advies om zelf contact te zoeken met het Eindhovens Dagblad. Op 23 November Eindhovens Dagblad gebeld, deze gingeh het uitzoeken.
Op 30 November Postcode loterij maar weer gebeld en gevraagd of zij dit willen oplossen. Kreeg wederom het zelfde advies met de opmerking, dat zij de prijs uitgeven en alles overlaten aan de krant.

Ben van mening dat dit wel gemakkelijk is. Hoera, je wint een prijs maar je moet het zelf maar regelen.

De oplossing

Wil dat de postcode loterij zijn verantwoordelijkheid neemt en zorgt dat mijn prijs geleverd gaat worden

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Rijks,

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u gehad.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    maarten
    Datum
    zelf nog een keer contact op genomen met de krant.
    Probleem opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
maarten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen