Opgelost door Postcode Loterij: Krant naar keuze

maarten

Rond 30 oktober een prijs be de postcode loterij gewonnen, Krant naar keuze.
Gekozen voor het Eindhovens Dagblad en op 30 oktober een bevestiging mail ontvangen van de Postcode loterij, dat deze binnen 10 werkdagen geleverd zal gaan worden. Met de opmerking “als u nog meer vragen of opmerkingen heeft deze aan de service desk van de postcode loterij kan stellen.

Op 20 november contact gezocht, daar we nog geen krant hadden ontvangen. Advies om zelf contact te zoeken met het Eindhovens Dagblad. Op 23 November Eindhovens Dagblad gebeld, deze gingeh het uitzoeken.
Op 30 November Postcode loterij maar weer gebeld en gevraagd of zij dit willen oplossen. Kreeg wederom het zelfde advies met de opmerking, dat zij de prijs uitgeven en alles overlaten aan de krant.

Ben van mening dat dit wel gemakkelijk is. Hoera, je wint een prijs maar je moet het zelf maar regelen.

Wil dat de postcode loterij zijn verantwoordelijkheid neemt en zorgt dat mijn prijs geleverd gaat worden

Postcode Loterij
    Geachte heer Rijks,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u gehad.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Nationale Postcode Loterij
    maarten
    zelf nog een keer contact op genomen met de krant.
    Probleem opgelost

maarten

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?