Klacht Postcode Loterij: krijg me kaart niet geactiveerd

Klachtnummer
# 330382
Gebruiker
M Vogelzang
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klacht Postcode Loterij: cadeaukaart activeren gaat niet op alle manieren

De oplossing

graag kaart activeren

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw melding. Wat vervelend dat het niet is gelukt om uw DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart te activeren. Wegens een technische storing op onze website was het tijdelijk niet mogelijk om uw DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart te activeren. Inmiddels is de storing opgelost. Onze excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen