Klacht Postcode Loterij: krijg melding code is verlopen terwijl deze verlengd was ivm covid en wordt de post gelezen bij u.
Details
Klacht
had een code voor een keuze-uitstapje 4 personen.code was geldig t.m31 maart 2020.dit was een vervangende prijs omdat ik een andere gewonnen prijs(musical kaarten)niet kreeg.van ong. 15 maart tot eind maart heb ik ingelogd met de code.kon een keuze maken.echter vanwege de covid kreeg ik de mededeling:geen zorgen uw code is tot en met 30 juni geldig.op 27 juni heb ik wederom ingelogd en kreeg dan de melding:CODE IS VERLOPEN.
mail verstuurd naar de postc.loterij. geven mij een code van een inmiddels andere weldegelijk gewonnen uitstap-code die ik ook in mijn bezit heb. ik zou een verkeerde code gebruikt hebben.
intussen heb ik per post kopieen opgestuurd van de brief met code t/m 31 maart plus de mails van de correspondentie ivm vervangen prijs.nu al ongeveer 10 dagen geleden.nog geen reactie hierop ontvangen.geen mail geen post.
Gewenste oplossing
dat ik de code tot 31 maart,daarna ivm covid verplaatst naar 30 juni alsnog kan verzilveren.of een andere code krijg.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.