Opgelost door Postcode Loterij: Meespelen met verkeerde postcode

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94121
Gebruiker
Elena
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw,
Afgelopen augustus ben ik lid geworden van de postcodeloterij. Tot op heden heb ik nooit iets (post oid) ontvangen, zodat ik eens bij mijn bankafschrijvingen ben gaan kijken. Wat schetste mijn verbazing,ik speel mee met een adres waar ik ruim 3 jaar niet meer woon! Ik woon ruim een jaar in haarlem en was dan ook in de veronderstelling dat ik met mijn eigen postcode mee zou spelen (wordt zoiets uberhaupt niet gecontoleerd en gekoppeld bij uw organisatie?). Nu komt het: de dame aan de lijn geeft aan dat IK afgelopen zomer een adres in GRONINGEN zou hebben opgeschreven bij mijn aanmelding.. waarom zou ikeen adres waar ik al ruim 3 jaar (en 2 verhuizingen verder) niet meer woon, niet ingeschreven sta in de GBA en niet eens meer uit mijn hoofd ken? Dit is echt nie het geval geweest en ik vind het hoogst opmerkelijk dat de fout bij mij wordt neergelegd en zeer klantonvriendelijk en onredelijk. Ik loop hierdoor een prijs twv 100 euro mis in de trekking in december!

Gewenste oplossing

Daar de fout niet bij mij ligt en ik onmogelijk mijn 3 jaar oude adresgegevens zou hebben opgegeven en daarvan toch wordt beticht door uw medewerker, wil ik de mogelijkheid krijgen om de prijzen die op MIJN postcode (2021xa) zijn gevallen vanaf augustus tm devember alsnog willen ontvangen. Dit lijkt mij redelijk en ook hetgeen ik mocht verwachten, alvorens ik de overeenkomst met u aan ben gegaan.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Klijn,
    Wat vervelend om te horen dat dit zo is gelopen. Om uit te zoeken waar het precies is misgegaan, zullen wij uw aanmeldingsbon opvragen uit ons archief. Zodra wij een antwoord hebben, zullen wij contact met u opnemen. Wij gaan er vanuit dat wij dit binnen twee weken hebben achterhaald. U hoort spoedig van ons.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Elena
    Datum
    Ik wacht uw reactie af.
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Klijn,
    U heeft zojuist contact gehad met één van onze collega's. We vertrouwen er op u hiermee van dienst te zijn geweest en u klacht naar wens te hebben afgehandeld.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  4. Auteur
    Elena
    Datum
    De postcode loterij heeft mijn klacht serieus genomen, goed uitgezocht en mij in het gelijk gesteld. De geboden oplossing is tevens de oplossing die ik redelijk vond dus ik ben zeer tevreden over het resultaat en de manier waarop mijn klacht is behandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen