Opgelost door Postcode Loterij: minderjarigen

# 198278
Mary

Willen jullie zsm stoppen met mijn zoon benaderen om mee te gaan spelen met de postcodeloterij. Iedere week valt er wel een brief van jullie in de bus.
Hij is 15 jaar. Volgens mij is dit strafbaar.

Stoppen met die reclame gericht aan mijn zoon.

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Verblakt,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u gebeld maar wij krijgen geen gehoor. Het is zeker niet de bedoeling dat uw minderjarige zoon post van ons ontvangt. Deelname aan de loterij kan pas vanaf 18 jaar. Wij zullen de verzending van post zo spoedig mogelijk stopzetten en wij zullen nagaan waarom uw zoon post ontvangt. Heeft uw zoon dezelfde achternaam als u? Wij hebben de achternaam nodig dit na te kijken en om de verzending stop te zetten.

Alvast dank voor uw reactie.

Nationale Postcode Loterij
    Mary
    De achternaam is Houwen. Hij heeft zich ooit in zijn naïviteit opgegeven bij de vriendenloterij. Dit heb ik terug kunnen draaien maar sinds dat moment ontvangt hij de reclame van jullie.
    Postcode Loterij
    Beste mevrouw Verblakt,

Wij zorgen ervoor dat uw zoon binnenkort geen reclamepost meer ontvangt van de Nationale postcode Loterij. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat er de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangen kan worden. Dit komt doordat sommige post al ruim van tevoren is voorbereid. Onze excuses hiervoor.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

Nationale Postcode Loterij
    Mary
    Snelle reactie en correcte oplossing.

Mary

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?