Opgelost door Postcode Loterij: minderjarigen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 198278
Gebruiker
Mary
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Willen jullie zsm stoppen met mijn zoon benaderen om mee te gaan spelen met de postcodeloterij. Iedere week valt er wel een brief van jullie in de bus.
Hij is 15 jaar. Volgens mij is dit strafbaar.

De oplossing

Stoppen met die reclame gericht aan mijn zoon.

4 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Verblakt,

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u gebeld maar wij krijgen geen gehoor. Het is zeker niet de bedoeling dat uw minderjarige zoon post van ons ontvangt. Deelname aan de loterij kan pas vanaf 18 jaar. Wij zullen de verzending van post zo spoedig mogelijk stopzetten en wij zullen nagaan waarom uw zoon post ontvangt. Heeft uw zoon dezelfde achternaam als u? Wij hebben de achternaam nodig dit na te kijken en om de verzending stop te zetten.

    Alvast dank voor uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Mary
    Datum
    De achternaam is Houwen. Hij heeft zich ooit in zijn naïviteit opgegeven bij de vriendenloterij. Dit heb ik terug kunnen draaien maar sinds dat moment ontvangt hij de reclame van jullie.
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Verblakt,

    Wij zorgen ervoor dat uw zoon binnenkort geen reclamepost meer ontvangt van de Nationale postcode Loterij. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat er de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangen kan worden. Dit komt doordat sommige post al ruim van tevoren is voorbereid. Onze excuses hiervoor.

    Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij
  4. Auteur
    Mary
    Datum
    Snelle reactie en correcte oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mary
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen