Klacht Postcode Loterij: Misleiding GRATIS!!!! meespelen.

Renatethomasse

Ik wilde meedoen aan het 5x gratis meespelen dus activeerde de kaartjes.
Ik heb geen beloofde mail gekregen met dat de kaartjes geactiveerd waren.
Heb in totaal 3 keer naar het peperdure 0900 nummer moeten bellen voor navraag.
Wat blijkt je moet de maand NOVEMBER betalen voor de maand december dus de maanden Oktober en november speel je dan gratis (hoewel ik aan november twijfel) de resterende kaarten betaal je want je moet om alle kaartjes GRATIS te kunnen spelen een extra lot kopen dus gewoon lid worden.
Dit vind ik je reinste misleiding
Mevr Thomasse

Doen wat ze beloven Gratis meespelen en vanaf december eventueel lid worden

Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Thomasse,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik u geprobeerd te bereiken, maar helaas is dit niet gelukt.

Over de gratis bingo actie kan ik u het volgende berichten.
    U speelt in de maanden oktober en november automatisch en gratis mee met uw bingokaarten en de trekkingen van de Nationale Postcode Loterij. Vanaf de trekking van december gaat u betaald meespelen met uw lot.

Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kunt u ook in plaats van te bellen naar onze Ledenservice ook bericht sturen via www.postcodeloterij.nl

Nationale Postcode Loterij
    Renatethomasse
    je moest een extra lot koipen om mee te kunnen spelen met het gratis pakketje van 5 loten.
    En voor de goede orde heb ik geen!!!! telefoontje gehad van de postcodeloterij draag de hele dag mijn telefoon bij me dus lijkt mij sterk. Maar ik blijf bij mijn standpunt dat 5 keer gratis spelen ook echt!!! gratis moiet zijn. PUNT. Niet ineens allerlei addertjes onder het gras. Het maakt u ongeloof waardig. Ik leg deze klacht ook neer bij Radar.

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?