Klacht Postcode Loterij: Misleiding GRATIS!!!! meespelen.

Klachtnummer
# 134581
Gebruiker
Renatethomasse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wilde meedoen aan het 5x gratis meespelen dus activeerde de kaartjes.
Ik heb geen beloofde mail gekregen met dat de kaartjes geactiveerd waren.
Heb in totaal 3 keer naar het peperdure 0900 nummer moeten bellen voor navraag.
Wat blijkt je moet de maand NOVEMBER betalen voor de maand december dus de maanden Oktober en november speel je dan gratis (hoewel ik aan november twijfel) de resterende kaarten betaal je want je moet om alle kaartjes GRATIS te kunnen spelen een extra lot kopen dus gewoon lid worden.
Dit vind ik je reinste misleiding
Mevr Thomasse

De oplossing

Doen wat ze beloven Gratis meespelen en vanaf december eventueel lid worden

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Thomasse,

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik u geprobeerd te bereiken, maar helaas is dit niet gelukt.

    Over de gratis bingo actie kan ik u het volgende berichten.
    U speelt in de maanden oktober en november automatisch en gratis mee met uw bingokaarten en de trekkingen van de Nationale Postcode Loterij. Vanaf de trekking van december gaat u betaald meespelen met uw lot.

    Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kunt u ook in plaats van te bellen naar onze Ledenservice ook bericht sturen via www.postcodeloterij.nl

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Renatethomasse
    Datum
    je moest een extra lot koipen om mee te kunnen spelen met het gratis pakketje van 5 loten.
    En voor de goede orde heb ik geen!!!! telefoontje gehad van de postcodeloterij draag de hele dag mijn telefoon bij me dus lijkt mij sterk. Maar ik blijf bij mijn standpunt dat 5 keer gratis spelen ook echt!!! gratis moiet zijn. PUNT. Niet ineens allerlei addertjes onder het gras. Het maakt u ongeloof waardig. Ik leg deze klacht ook neer bij Radar.

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen