Opgelost door Postcode Loterij: Misleiding met gratis meespelen met extra loten

123mar

Aanbieding gekregen in april 2015 om met 2 extra loten gratis mee te spelen maar er wordt niet gezegd in welke maand je met deze loten meespeelt en het bedrag is al dd 07-05-2015 afgeschreven. Het bedrag kan niet gestorneerd worden via telebankieren of klantenservice Postcodeloterij. Op 15-05-2015 via klantenservice postcodeloterij telefonisch aangegeven om niet meer mee te spelen voor de maand juni 2015, de automatische afschrijving voor dit bedrag kon ook niet stopgezegd worden. Er moet echt aandacht besteed worden aan die misleidende zogenaamde aanbiedingen van de Postcodeloterij. De automatische afschrijving moet je zelf kunnen storneren

Het bedrag ad € 25,-- wil ik teruggestort krijgen omdat het om "gratis 2 loten" gaat + het bedrag van € 12,50 voor het meespelen in de maand juni 2015 waarvan ik op 15-05-2015 telefonisch heb aangegeven te willen stoppen met meespelen.

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Vogel,
    Wij vinden het vervelend om te horen dat dit zo is gelopen. Om dit verder te bespreken en op te lossen hebben wij u tweemaal geprobeerd te bellen, maar helaas konden wij u niet bereiken. Graag horen wij dan ook wanneer het u schikt om telefonisch contact te hebben. Zou u dit aan ons willen laten weten?
    WebcareTeam Postcode Loterij
    123mar
    Ik was niet in de gelegenheid om te reageren op het telefoontje van de Nationale Postcodeloterij. Maar ik stel voor dat ze weer telefonisch contact opnemen, dan zorg ik dat ik wel bereikbaar ben
    Postcode Loterij
    Beste mevrouw Vogel,
    We hebben u net telefonisch gesproken om het een en ander door te nemen. Zoals we al hebben aangeven vinden we het vervelend dat het zo is gelopen. Daarom zal het inleggeld dat na de gratis speelmaanden is afgeschreven zo snel mogelijk door ons worden teruggestort. Houd u er wel rekening mee dat we voor een aantal betaalopdrachten nog wachten tot het inleggeld daadwerkelijk is afgeschreven. Zodra wij van uw bank het bericht ontvangen dat het geld is afgeschreven, zullen wij dit weer terugstorten. We vertrouwen erop dat we u zo voldoende van dienst zijn geweest.
    Team Webcare Postcode Loterij
    123mar
    Mijn klacht is naar behoren afgehandeld

123mar

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?