Opgelost door Postcode Loterij: Niet communiceren einddatum geldigheid Hema cadeaukaart

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 269157
Gebruiker
ConsuMint86
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Laatst was ik bij de Hema en wilde ik een (kleine) fotobestelling betalen met onze cadeaukaart, maar toen kwam ik er pas achter dat er een einddatum van eind 2016 op stond. Nooit meegemaakt dat er op cadeaukaarten een einddatum stond. Overigens is een jaar wel erg kort, precies het wettelijk minimum... Helaas kan ik deze niet meer inleveren.
We zijn er destijds, bij de actie meespelen met gratis cadeaukaart, niet op gewezen door de colporteur dat de kaart een maximale geldigheid had. Ook in de brief waarin de kaart zat, stond dit niet vermeld. Hetzelfde geldt voor de twee toevallig gewonnen kaarten (totaal dus 3 hadden we er, alle van eind 2016).

De oplossing

Uit coulance en ivm niet duidelijk communiceren maximum geldigheid, de 3 vervallen kaarten vervangen door 2 nieuwe (5 euro elk).

1 reactie

  1. Auteur
    ConsuMint86
    Datum
    Ontvangen, dank!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ConsuMint86
Datum
Uiteindelijke oplossing
3 Hema Cadeaukaarten t.w.v. 5,- euro verstuurd naar uw adres. Binnen 10 werkdagen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen