Opgelost door Postcode Loterij: Niet communiceren einddatum geldigheid Hema cadeaukaart

content Opgelost
ConsuMint86

Laatst was ik bij de Hema en wilde ik een (kleine) fotobestelling betalen met onze cadeaukaart, maar toen kwam ik er pas achter dat er een einddatum van eind 2016 op stond. Nooit meegemaakt dat er op cadeaukaarten een einddatum stond. Overigens is een jaar wel erg kort, precies het wettelijk minimum... Helaas kan ik deze niet meer inleveren.
We zijn er destijds, bij de actie meespelen met gratis cadeaukaart, niet op gewezen door de colporteur dat de kaart een maximale geldigheid had. Ook in de brief waarin de kaart zat, stond dit niet vermeld. Hetzelfde geldt voor de twee toevallig gewonnen kaarten (totaal dus 3 hadden we er, alle van eind 2016).

Uit coulance en ivm niet duidelijk communiceren maximum geldigheid, de 3 vervallen kaarten vervangen door 2 nieuwe (5 euro elk).

Ontvangen, dank!

ConsuMint86
3 Hema Cadeaukaarten t.w.v. 5,- euro verstuurd naar uw adres. Binnen 10 werkdagen

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?