Klacht Postcode Loterij: Niet meer meespelen na 1x geen automatische incasso

Klachtnummer
# 484371
Gebruiker
bitcoinoplichting29
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vanwege een conflict met de bank, was het niet mogelijk om voor de maand september mijn termijn bedrag automatisch te laten incasseren. Hoewel ik daar niet van op de hoogte was gebracht door de bank, neem ik het de Postcode loterij kwalijk dat ik 10 werkdagen later een brief krijgt met de mededeling dat ik niet meer meespeel met de loten. Dit omdat het geld niet afgeschreven kon worden. Wat ik niet begrijp is dat je in andere situaties zowel per brief (10 werkdagen) als per email ( 5 werkdagen) een reactie kan ontvangen. Op het moment dat de automatisch incasso van september niet is gelukt, had ik gehoopt dat ik een mail had ontvangen met de mededeling dat het niet was gelukt om het bedrag af te schrijven en dat ik zo spoedig mogelijk het bedrag zelf moest overmaken. Maar nee, ik krijg een brief dat ik niet meer meespeel. En dat na al die maanden dat het automatisch incasso wel normaal is voldaan.

Gewenste oplossing

Het proces nader bestuderen dat je in zo'n situatie ook een e-mail kan sturen naar de klant en niet direct het meespelen stopzet.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Wat spijtig om te lezen dat uw deelname door omstandigheden beëindigd is! Ik heb een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Indien u verdere vragen heeft vraag ik u vriendelijk om op dat bericht te reageren. Via dat kanaal kunnen wij namelijk meer informatie geven over uw deelname.

    Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,

    Eleonore
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen