Klacht Postcode Loterij: niet ontvangen bingo kaarten voor de tweede keer

Klachtnummer
# 274737
Gebruiker
ab
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook wij spelen al jaren mee en dit is al de tweede keer dat we geen bingokaarten hebben ontvangen,Ik vraag mij trouwens af wat het nut is van die bingokaarten? als jullie toch al weten wie de prijs toe bedeeld word.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Bredewold,

    Bedankt voor uw melding.

    Vandaag nam een van onze collega's hierover telefonisch contact met u op.

    We vertrouwen erop dat in het gesprek uw vragen naar tevredenheid zijn beantwoord.

    We wensen u veel geluk met uw deelname, ook in de komende afleveringen van Postcode Loterij Miljoenenjacht!

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen