Klacht Postcode Loterij: Niet ontvangen van welkomstbedrag

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 416494
Gebruiker
P Schuuring
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin december vorig jaar ben ik benaderd door de Postcodeloterij om mee te doen en als dank zou ik een welkomstbedrag ontvangen. In de voorwaarden stond dat je max. drie loten mocht kopen.

Ik heb drie loten gekocht maar heb maar één welkomstbedrag ontvangen.

Hiervoor heb ik contact gezocht met de klantenservice van de Postcodeloterij, maar na meerdere mailen te hebben verstuurd en geen reactie te ontvangen plaats ik mijn verzoek en tevens klacht op klachtenkompas.nl in de hoop dat de Postcodeloterij dan wel kan reageren.

De oplossing

De overige twee welkomstbedragen zo snel mogelijk overmaken en excuses aanbieden voor hun trage manier van werken.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Bedankt voor uw bericht. Zojuist heb ik u gesproken aan de telefoon, en heb ik u een e-mail gestuurd. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Thomas
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P Schuuring
Datum
Uiteindelijke oplossing
In hun voorwaarden staat vermeld (1 per persoon) maar bij een opsomming van alle prijzen die je gegarandeerd kon winnen. Hierop ging uit dat dat je één van die prijzen kon winnen en zoals ook vermeld in hun voorwaarden kan meespelen met max. drie loten, dus dat ik dus drie keer EUR 15,- zou winnen (mijn keuze was een geldprijs en geen cadeaubon). Afgelopen zaterdag telefonisch contact gehad met de nationale postcode loterij en de persoon die ik sprak, Thomas, vond de voorwaarden duidelijk terwijl ik heb aangegeven dat niet te vinden. Ik heb zojuist een klacht ingediend bij De Autoriteit Consument & Markt van misleiding!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen