Klacht Postcode Loterij: niet te geloven...weten zelf blijkbaar niet waar ze mee bezig zijn!!??

A.J. Bandel

Ik baal al van hun opdrignede reclame/post etc,,,
Vandaag weer een brief...u doet niet mee aan de 14e trekking...kom op de site en wat lees ik..???
"het aantal loten in uw postcode is beperkt"" maar moet wel mijn postcode invoeren???
Hoezo beperkt?? riekt echt naar valse reclame oid!!!!
Ben jullie echt zat!!
Hierbij zeg ik alles o en ga ook geen duur 900 nr bellen!!
Schrijft u toch af..?? stroneren is zo gedaan!!
Ik speel al jaren mee en de prijzen..?? zijn op 1 hand te tellen..en wat voor en prijzen..pakje stroopwafels,ijsprijs etc. Denkt u nu echt dat men hierop zit te wachten??
Eerder nog leuke geldprijzen hoe klein of groot dan ook..nu alleen maar bagger prijzen!!
Ik weet zeker dat er meer mensen de pc gaan verlaten!! Ik hoor niets anders dan klachten!!
Dus denk eens na over uw belachelijke beleid!!

voor alle leden geen bedonderen meer en gewoon eerlijke en met fatsoenlijke prijzen!!
Zie de laatste tijd toch wel erg veel gelijke klachten!! mensen zeg lekker massaal op..dit kan niet de bedoeling zijn?? in een casino is de winst kans ook klein..toch??en ik dacht dat een jaar 12 maanden heeft?? bij de pc loterij bijkbaar ontelbaar lang!! als u zich nu niet genaaid voelt ga dan lekker door met spelen..aan u de keuze!! Maar denk even na!! laat u lekker gek maken!! geeft u mij eens 1 duidelijke reden waarom men niet via uw site kan opzeggen?? Te gek voor woorden!! o ja mocht u bellen,,,,zonder nummer herkenning neem ik niet op!! de pc loterij moet zich diep en diep schamen met dit beleid! de consument is niet gek!!

Postcode Loterij
    Geachte heer Bandel,Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dat niet gelukt. Wij willen u vragen met ons contact op te nemen via ons telefoonnummer 0900-3001500 of via ons contactformulier op onze website. Wij willen u graag van dienst zijn.Met vriendelijke groet, Webcareteam Postcodeloterij
    Geachte,
    Wat ik al aan gaf ga ik geen duur 0900 nummer bellen!
    Waarmee wilt u mij van dienst zijn?? Verhaal lijkt mij duidelijk??
    A.J. Bandel
    Graag schriftelijke bevestiging van het op zeggen van de Pc-loterij en vrienden loterij!!
    Postcode Loterij
    Beste meneer Bandel,Het is niet mogelijk uw deelname te beëindigen via deze site. Dit kunt u doen via www.postcodeloterij.nl. Graag verwijzen wij u naar ons contactformulier: http://www.postcodeloterij.nl/web/show/search?id=48210&from=&to=&webid=26098&searchid=48231&keyword=contactformulier.Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
    A.J. Bandel
    Ga vooral zo door postcodeloterij/vrienden loterij!!
    U had mij gebeld??
    Ieder klantje is er 1 ..toch??
    groet
    A.J. Bandel
    Graag bevestiging van opzegging!!
    Postcode Loterij
    Geachte heer Bandel,Wij hebben nogmaals geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dat niet gelukt. Wij willen u vragen met ons contact op te nemen via ons telefoonnummer 0900-3001500 of via ons contactformulier op onze website. Wij willen u graag van dienst zijn.Opzeggen gaat het snelst via de telefoon: 0900 – 300 1500 (10 cpm). Onze afdeling Ledenservice is iedere werkdag van 9.00 - 21.00 uur voor u bereikbaar.
    Online: gebruik het online opzegformulier op onze website.
    Schriftelijk: stuur uw opzegging naar: Nationale Postcode Loterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam. Vermeld in uw brief alstublieft uw naam en adres, uw rekeningnummer en de lotnummers waarmee u niet verder wilt meespelen. Vergeet u niet uw handtekening te zetten?
    U kunt uw opzegging ook faxen naar 020 - 67 538 66.Met vriendelijke groet, Webcareteam Postcodeloterij
    A.J. Bandel
    Niet te geloven dit!! Ik heb via uw website op gezegd en vraag daarna om schriftelijke bevestiging!!!!! Ook had ik al eens vermeld dat ik dit dure 0900 nummer niet ga bellen?? Lezen aub!! Zo zie je maar weer....men is gewoon een nummer ook bij de postcodeloterij.

A.J. Bandel

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?