Klacht Postcode Loterij: Niets ontvangen

Tim

Wij hebben tot op heden de agenda niet ontvangen met de bingo loten. Wij hebben deze dus ook niet kunnen activeren. Ook hebben wij nu niet die extra 5 loten, die je kreeg als je ze voor de 26ste activeerde.
Daarnaast hebben wij met onze postcode ook het rituals pakket gewonnen. Deze tot op heden niet ontvangen.
Wij spelen mee met 2 loten. Wat kunnen jullie voor ons doen?

Bij voorbaat dank,
Mvg tim

De bingo kaarten en rituals pakketten alsnog ontvangen

Postcode Loterij
    Beste heer Keuck,Dank voor uw bericht. Wij hebben naar aanleiding hiervan u gebeld maar wij kregen geen gehoor.
    Wat vervelend dat u de Agenda niet heeft ontvangen. Wij zullen de Agenda natuurlijk nasturen. De bingogetallen voor alle vijf de shows die horen bij uw twee loten zijn automatisch voor aanvang van de Miljoenenjacht geactiveerd. Daar hoeft u niets aan te doen. De bingogetallen kunt u elke zondag downloaden. Voor het activeren van een extra lot waarbij de trekking van oktober gratis is kunt u contact opnemen met onze Ledenservice. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 21 uur bereikbaar (50 cpg).
    Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
    Tim
    Hoi,Bedankt voor de reactie. Ik vraag me alleen nog af wanneer ik het rituals pakket krijg. Groetjes Tim
    Beste meneer Keuck,
    Het Rituals pakket had u inmiddels al in huis moeten hebben. Wilt u het ons laten weten als dit niet het geval is? Dan gaan we hier namelijk voor u achteraan.
    Webcareteam Postcode Loterij
    Tim
    Nee de pakketten zijn nog niet binnen vandaar de klacht
    Beste meneer Keuck,
    Wij gaan twee Rituals BodyCare pakketten voor u nasturen. U kunt de pakketten binnen twee weken thuis verwachten. Wij wensen u alvast veel plezier van deze prijs.
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?