Klacht Postcode Loterij: Nog steeds geen bingo kaarten
Details
De klacht
Ik speelde al mee met 1 lot, maar heb een extra lot aangeschaft om dus met 2 bingokaarten mee te spelen met miljoenenjacht. Het rare is dat ik alleen van show 1 op 25 okt 2 kaarten online heb ontvangen. Van de week al gebeld naar postcodeloterij. Dit was afgelopen dinsdag en mevrouw zei dat ik de kaarten toegestuurd krijg voor de show. Dus voor aanstaande zondag. Nog steeds niets ontvangen. Nou morgen is inmiddels de 3e show al en ik kan dus weer niet mee spelen. Echt super slecht geregeld voor klanten die 2 loten kopen en denken om leuk mee te spelen. Ik stop ermee, wat een super slechte zaak en super slechte service. Ga maandag meteen alles opzeggen. Want ik ga geen geld betalen om uiteindelijk niet eens mee te spelen .De oplossing
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.