Klacht Postcode Loterij: Nog steeds geen bingo kaarten

Suz

Ik speelde al mee met 1 lot, maar heb een extra lot aangeschaft om dus met 2 bingokaarten mee te spelen met miljoenenjacht. Het rare is dat ik alleen van show 1 op 25 okt 2 kaarten online heb ontvangen. Van de week al gebeld naar postcodeloterij. Dit was afgelopen dinsdag en mevrouw zei dat ik de kaarten toegestuurd krijg voor de show. Dus voor aanstaande zondag. Nog steeds niets ontvangen. Nou morgen is inmiddels de 3e show al en ik kan dus weer niet mee spelen. Echt super slecht geregeld voor klanten die 2 loten kopen en denken om leuk mee te spelen. Ik stop ermee, wat een super slechte zaak en super slechte service. Ga maandag meteen alles opzeggen. Want ik ga geen geld betalen om uiteindelijk niet eens mee te spelen .

Postcode Loterij
    Geachte mevrouw van der Linden,

Wat vervelend dat u uw bingokaarten nog niet ontvangen heeft. Doorgaans duurt het 5 werkdagen alvorens u nagezonden bingokaarten ontvangt. Graag verwijzen wij u tevens naar www.postcodeloterijbingo.nl. Op deze website kunt u tijdens de uitzending van Miljoenenjacht het Bingospel meespelen via uw tablet, smart phone of pc.

Wilt u wekelijks uw Bingokaarten per e-mail ontvangen? Op www.postcodeloterij.nl/bingo kunt u zich aanmelden.

Ik wens u veel succes met Postcode Loterij Bingo!

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?