Klacht Postcode Loterij: Nog steeds ongewenste post

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 101896
Gebruiker
wezzel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ontvang nog steeds veel post van de Postcodeloterij (ook vandaag weer), ondanks dat de Postcodeloterij vijf weken geleden na een klacht van mij via deze website een blokkade op mijn adres heeft gezet.

De oplossing

Nu stoppen met sturen van deze ongewenste, geldverspillende, post.

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Gunnewegh,
    We hebben de gegevens er even bij gezocht en zien dat er per abuis geen blokkade is uitgevoerd op uw adres. Onze welgemeende excuses hiervoor. Bij dezen hebben we dit uiteraard alsnog in orde gemaakt. We willen u vragen rekening te houden met een overgangsperiode in verband met voorgedrukte post. Post die al voorgedrukt ligt, kunnen we helaas niet meer tegenhouden. Het zou dus kunnen dat u de komende periode nog enkele poststukken van ons ontvangt. Waarvoor ook onze excuses. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    wezzel
    Datum
    Wat amateuristisch! Eerst zeggen dat je iets hebt aangepast en vervolgens blijkt dat dat niet is gebeurd.
    U zegt dat er mogelijk nog post naar mij gestuurd gaat worden, omdat die niet kan worden tegengehouden. Dat standpunt deel ik niet met u. U kunt het wel, maar u wil het niet. Gelet op het feit dat ik al eerder een klacht heb ingediend (en inmiddels 28 brieven retour heb gezonden) lijkt het mij niet minder dan redelijk dat u de aan mij geadresseerde brieven uit de stapel haalt.
  3. Auteur
    wezzel
    Datum
    Slechte 'oplossing'... voorlopig ben ik dus nog niet van de ongevraagde post af.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wezzel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen