Opgelost door Postcode Loterij: Omslachtige uitleg.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 356145
Gebruiker
Friesevlag
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via de mail het gratis lot nummer gekregen maar kan deze nergens activeren om 1 keer gratis mee te spelen, en ben niet van plan om daarna nog verder te spelen.

De oplossing

Graag wil ik weten waar ik het lot moet activeren om daar dan ook aan te vinken dat ik het eenmalig met het gratis lot doe.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Vandaag heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

    Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

    Met vriendelijke groet,
    Naomi
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Friesevlag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telefonisch is afgesproken dat na maart mijn lidmaatschap is opgezegd en dat ik maart alleen met het gratis lot speel, hier is een opname van gemaakt. Nu is het afwachten want binnen 10 werkdagen zou ik hiervan een bevestiging krijgen. Als ik die bevestiging heb gekregen en zie dat er in de maand april geen afschrift is gedaan door de postcode loterij is het zeker dat het probleem volledig en naar wens is afgerond.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen