Opgelost door Postcode Loterij: Ondanks Bevestiging Opzegging ==> Incassobureau Ingeschakeld!

sad Opgelost
Postcodeloterij-Hater

Op 1 mei 2017 heb ik mijn deelname aan de Postcodeloterij opgezegd (wegens vertrek naar buitenland) en heb keurig een e-mail per 9 mei 2017, en per e-mail van 10 mei 2017 de opzegging ontvangen.

Desondanks blijft een incassobureau - Intrum Justitia Nederland, die mij terug verwezen naar de Postcodeloterij om die te bellen, maar aangezien ik nu in het buitenland woon kan ik geen (0900)-nummer bellen vanuit het buitenland en heb dat ook uitgelegd.

Nadien bleef Intrum Justitia Nederland me per e-mail benaderen, dus dat heb ik geblokt! Ik wil niets met de Postcodeloterij, noch met Intrum Justitia Nederland te maken hebben en verzoek het contact te staken.

Staak alle contact, honoreer gewoon de opzegging (die reeds bevestigd is) en start anders een Gerechtelijke Procedure, waarvoor ik graag terug naar NL kom (op kosten van de Postcodeloterij c.q. Intrum Justitia Nederland)!

Postcode Loterij
    Beste heer Lashley,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben in onze administratie de door u gemelde opzegging niet aangetroffen. Om die reden werd dan ook nog inleg van uw bankrekening afgeschreven. Inmiddels is uw deelname alsnog beëindigd. Er zullen geen incasso's meer plaats vinden om inleg af te schrijven en we zorgen er voor dat er geen betalingsherinneringen meer zullen worden verstuurd.

We vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Nationale Postcode Loterij
    Postcodeloterij-Hater
    Het gaat niet om betalingsherinneringen, ik heb van jullie nl. wel keurig een afmelding en beëindiging ontvangen, doch ik krijg nu (ten onrechte) een incasso-bureau achter me aan die schijnbaar nog voor één bedrag wil procederen, dus gaarne zie ik de bevestiging dat die zaak bij Intrum Justitia NL wordt ingetrokken! En anders zie ik jullie wel bij de Kantonrechter, waarbij ik mijn reiskosten zal claimen als (buiten)gerechtelijke kosten in een Eis in Reconventie!
    Postcode Loterij
    Beste heer Lashley,

Bedankt voor uw reactie op ons vorige bericht.

In ons bericht hadden we aangegeven dat we ervoor zorgen dat geen betalingsherinneringen meer zullen worden verstuurd. Bij u is desondanks blijkbaar naar aanleiding van dat bericht de indruk blijven bestaan dat ons incasso-bureau u nog zal blijven benaderen.

Voor alle duidelijkheid geven we hiermee de door u gevraagde bevestiging dat u de berichtgeving vanuit het incasso-bureau als niet geschreven kunt beschouwen en dat er geen verdere procedure voor enige incassering van bedragen zal plaats vinden.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Nationale Postcode Loterij
    Dank u!

Postcodeloterij-Hater
Na veel "getreiter" van het incassobureau van de Postcode Loterij, nl. Intrum Justitia NL, heb ik nu eindelijk een afmelding van hen gekregen dat er niet langer een vordering openstaat! Maar ze hebben tot op het eind geprobeerd te incasseren, ondanks dat de vordering niet (eens) meer bestond!

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?