Klacht Postcode Loterij: Ondanks registratie bel-me-niet register blijf ik gebeld worden.

Klachtnummer
# 79755
Gebruiker
pindalien
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb ruim 3 jaar geleden mijn deelname aan de postcode loterij opgezegd, maar ik blijf gebeld worden voor aanbiedingen TERWIJL IK AL RUIM 2 JAAR GEREGISTEERD STA BIJ HET BEL-ME-NIET REGISTER juist door dit soort bloedirritante gevallen van lastigvallen! Het feit dat je door een troela te woord word gestaan die ook nog eens brutaal durft te worden terwijl je al duidelijk zegt dat je totaal geen interesse hebt breekt m'n bek gewoon open! Ben hier totaal niet van gediend en na 3 jaar moet dit stoppen, zeker na mijn registratie bij het bel-me-niet register.

Gewenste oplossing

Had héél graag gehad dat deze vorm van lastig vallen PER DIREKT stopt. Blijf ik ongewenst gebeld worden dan eis ik € 350,- per telefoontje of anders sleep ik ze voor de rechter! Ik heb mezelf niet voor niets geregistreerd bij het bel-me-niet register!

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Van Doeselaar-Palm,
    De reden waarom u nog gebeld kan worden is omdat u ooit heeft meegespeeld in onze loterij. Het is uiteraard niet de bedoeling om u ongewenst te benaderen. Wij gaan uw telefoonnummer dan ook uit ons systeem halen. Wel willen wij u vragen of u rekening houdt met een korte overgangsperiode in verband met voorbereide telefoontjes. Excuses hiervoor. Hierna zal u niet meer door ons gebeld worden.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen