Opgelost door Postcode Loterij: Onduidelijkheid over de eerste maand gratis meespelen bij de postcodeloterij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 153645
Gebruiker
Iris
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goeiedag,
Ik zal me even voorstellen, ik ben iris.
Mijn vriendin heeft onlangs bij een salesbedrijf gewerkt, dat onder andere loten voor de postcodeloterij verkoopt. Hier werd uitgelegd dat je de eerste maand gratis meespeelt bij de postcodeloterij. En met een maand gratis, is het dan meer dan logisch dat je van bijvoorbeeld 25 januari tot 25 februari kosteloos mee mag spelen. Zo werd het namelijk ook door iedereen uitgelegd van het bedrijf (je zou dus gratis mee doen met de grotere trekking van februari).

Tot mijn grote verbazing werd er begin februari 2016 toch geld afgeschreven. Toen mijn vriendin hier over belde naar de postcodeloterij bleek dat je tot het einde van de maand gratis meespeelt ipv een hele maad. Toen zij uitlegde dat het dus totaal verkeerd wordt gebracht door het bedrijf, zelfs aan de werknemers, kreeg zij als reactie van de postcodeloterij dat dit niet hun fout was en dat ik dus ook niet mijn geld terug krijg.

De oplossing

Mijn gewenste oplossing is dat ik alsnog mijn geld terug krijg en dat het voortaan beter word uitgelegd als er een lot word verkocht.

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Iris
    Datum
    Ik ben erg tevreden met de afhandeling van mjj klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Iris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen