Opgelost door Postcode Loterij: Onduidelijkheid over de eerste maand gratis meespelen bij de postcodeloterij

Goeiedag,
Ik zal me even voorstellen, ik ben iris.
Mijn vriendin heeft onlangs bij een salesbedrijf gewerkt, dat onder andere loten voor de postcodeloterij verkoopt. Hier werd uitgelegd dat je de eerste maand gratis meespeelt bij de postcodeloterij. En met een maand gratis, is het dan meer dan logisch dat je van bijvoorbeeld 25 januari tot 25 februari kosteloos mee mag spelen. Zo werd het namelijk ook door iedereen uitgelegd van het bedrijf (je zou dus gratis mee doen met de grotere trekking van februari).

Tot mijn grote verbazing werd er begin februari 2016 toch geld afgeschreven. Toen mijn vriendin hier over belde naar de postcodeloterij bleek dat je tot het einde van de maand gratis meespeelt ipv een hele maad. Toen zij uitlegde dat het dus totaal verkeerd wordt gebracht door het bedrijf, zelfs aan de werknemers, kreeg zij als reactie van de postcodeloterij dat dit niet hun fout was en dat ik dus ook niet mijn geld terug krijg.

Mijn gewenste oplossing is dat ik alsnog mijn geld terug krijg en dat het voortaan beter word uitgelegd als er een lot word verkocht.

Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Jansen,

Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

Nationale Postcode Loterij
    Iris
    Ik ben erg tevreden met de afhandeling van mjj klacht.

Iris

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?