Klacht Postcode Loterij: Ongepaste geadresseerde briefreclame

sad Niet opgelost
# 419865
Rens

Veel te vaak ongevraagde geadresseerde reclame in de brievenbus. Ongeoorloofd gebruik van mijn adres en zonde van papier.

Makkelijker uitschrijven, niet meer ongevraagd adressen mogen gebruiken en minder papier verspilling.
De sticker op de brievenbus heb ik al. Ik wil dat postcode loterij geen adressen mag gebruiken zonder persoonlijke toestemming!

Postcode Loterij
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik zorg ervoor dat u binnenkort geen reclamepost meer ontvangt van de Nationale Postcode Loterij. Houdt u er alstublieft rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post ruim van tevoren wordt voorbereid. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor.

Het gaat hier om geadresseerde post, dus post waar uw adres op gedrukt is. Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Eleonore
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?