Klacht Postcode Loterij: ongevraagd geadresseerde reclame

Klachtnummer
# 83019
Gebruiker
mariv
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb nooit met de postcodeloterij mee gedaan, wordt langzaam aan moe van al de ONGEVRAAGDE reclame door de brievenbus, ook al is deze geadresseerd.
Ik zal nooit !!!! mee gaan doen met dit soort loterijen, en al helemaal niet als ze zich op deze wijze opdringen. Dus geld van de reclame kunnen ze beter aan andere doelen besteden

De oplossing

Direct stoppen met ongevraagd reclame sturen !!!!

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,
    Het is uiteraard niet de bedoeling tot last te zijn. Wij maken dit dan ook graag voor u in orde. Ter attentie van welke naam wordt de post verstuurd? Dan zoeken wij uw gegevens op en zorgen wij ervoor dat u geen post meer van ons ontvangt.
    Graag ontvangen wij bericht van u. Bij voorbaat dank,
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    mariv
    Datum
    Heb de postcodeloterij gemaild
    Ik ga natuurlijk geen gegevens hier online zetten.
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,
    Dank voor uw bericht. Wij zullen zo spoedig mogelijk uw bericht beantwoorden en de kwestie voor u oplossen. U hoort van ons.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen