Klacht Postcode Loterij: ongewenste 'aan de bewoners van dit adres'-post

sjoukvrouw

Ik ontvang regelmatig ongewenste post van de Postcode Loterij, geadresseerd aan 'de bewoners van dit adres'. Ik heb een NEE/NEE-sticker op mijn brievenbus..

Geen ongewenste post sturen!

Postcode Loterij
    Beste meneer of mevrouw De Haas,

Wat vervelend dat u ongewenste post van ons heeft ontvangen. Naar aanleiding van deze klacht hebben wij geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar helaas kregen wij meerdere keren geen gehoor.

Wij zorgen ervoor dat u binnenkort geen geadresseerde reclamepost, gericht aan 'de bewoners van het adres Spaarnestraat 73, 3812 HB' meer ontvangt van de Nationale Postcode Loterij. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post al ruim van tevoren is voorbereid. Onze excuses hiervoor.

Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, heeft u een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus geplakt. Uiteraard dient de postbezorger deze sticker te respecteren. Indien u onverhoopt toch ongeadresseerde post van ons heeft ontvangen, verzoeken wij u dit te melden. Dit kunt u via een reactie op dit bericht doen, met daarbij de details van de zending, zoals datum en onderwerp. Dan kunnen wij dit onderzoeken en de nodige maatregelen nemen.

Wij vertrouwen er op u hiermee van dienst te zijn.

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?