Klacht Postcode Loterij: Ongewenste irritante reclame POSTCODE LOTERIJ

Ed

Persoonlijk en onpersoonlijk irritante reclame op mijn adres wordt er door de Postcodeloterij allerlei post bezorgd die ik niet wens te ontvangen.
Bovendien staat op mijn brievenbus: geen ongewenste reclame. Als ik de enveloppe van dit bedrijf open maak bevat deze veel misleidende teksten - alsof je wat gewonnen hebt! Het lettertype (b.v. in z.g. kerstkaart) is zodanig gekozen dat het lijkt al;sof de brief persoonlijk aan je in gericht! Post regelmatig retour afzender gestuurd echter zonder resultaat, ik baal van dit soort bedrijven.

Ik hoop dat een instantie dit bedrijf kan verbieden de mensen op deze manier te misleiden.

Postcode Loterij
    Beste meneer Dekkers,
    We willen u bij deze mededelen dat we uw verzoek hebben verwerkt. Er zal vanaf heden geen post meer worden gedrukt op uw naam en adres. We willen u wel vragen rekening te houden met een overgangsperiode waarin u nog enkele poststukken van ons kunt ontvangen. Er wordt namelijk gewerkt met voorgedrukte post. Het is helaas niet mogelijk om deze nog tegen te houden. Onze excuses voor het ongemak. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben.
    Webcareteam Postcode Loterij