Opgelost door Postcode Loterij: Ongewenste post, al dertig keer retour afzender

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56968
Gebruiker
Stijn
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ontzettend vervelend om ongewenste post te krijgen. Nog vervelender om steeds weer moeite te doen de post te retourneren mét het verzoek uit het mailingbestand verwijderd te worden en te merken dat er gewoon niks veranderd. Voel me totaal niet serieus genomen door deze loterij.

Gewenste oplossing

Onmiddellijk stopzetten van alle post van de nationale postcode loterij
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer van Wely,
    Dat is uiteraard niet de normale gang van zaken. We hebben dit dan ook direct voor u in orde gemaakt. Er zal vanaf heden geen post meer worden gedrukt op uw naam en adres. Daarbij moeten we wel mee te geven dat er rekening gehouden dient te worden met een overgangsperiode. U kunt in de komende periode namelijk nog enkele poststukken van ons ontvangen in verband met post die voorgedrukt ligt. Dit kunnen we helaas niet meer tegenhouden. Onze excuses voor het ongemak. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    Stijn
    Datum
    Het standaard antwoord dat postcode loterij op klachten via deze site geeft, dus of mijn klacht 'ongebruikelijk' is betwijfel ik. We gaan het afwachten. En als ik er nog iets aan mag toevoegen: zorg alsjeblieft voor een mogelijkheid, anders dan via een klachtensite dat geadresseerden net als bij email nieuwsbrieven een makkelijke manier aangeboden krijgen om verschoond te blijven van drukwerk.
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Van Wely,
    Het is op verschillende manieren mogelijk u af te melden voor post. Op onze website kunt u alle mogelijkheden vinden, dit kan o.a. via een online formulier: http://bit.ly/1jKo9nV
    We vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Postcode Loterij
  4. Auteur
    Stijn
    Datum
    akkoord

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen