Opgelost door Postcode Loterij: Ongewenste post PostcodeLoterij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149910
Gebruiker
Hans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik blijf al meer dan 2 jaar ongewenste post krijgen van de Postcode Loterij, Stuur het steeds terug met mededeling dat ik hier niet van gediend ben. Ook al 2 x een voorbeeldbrief van Tros Radar maar de ongewenste post van de Postcode Loterij stopt niet.

De oplossing

Ik wil geen ongewenste post van de Postcode Loterij toegestuurd krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Frantzen,

    Wij zorgen ervoor dat u binnenkort geen reclamepost op uw naam meer ontvangt van de Nationale postcode Loterij. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post al ruim van tevoren is voorbereid. Onze excuses hiervoor.

    Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

    Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale postcode Loterij
  2. Auteur
    Hans
    Datum
    We gaan het zien Postcodeloterij, jammer dat het zo moet na 7 x retourneren van geadresseerde post. Bedankt klachten kompas.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen