Klacht Postcode Loterij: Ongewenste post van Vriendenloterij, Bankgiroloterij en Postcodeloterij.

# 320004
A.D.-U.

Vandaag weer post gekregen, nu van de Postcode loterij over de bingokaarten!
Ik wil GEEN post!!!!!

Onderstaande klacht heb ik 9 mei 2018 geplaatst en kreeg binnen een kwartier telefonisch antwoord:
Ik ben al jaren bezig om de post van o.a. Vriendenloterij en Bankgiroloterij terug te sturen, aangezien ik deze NIET wens te ontvangen. Dit zet ik altijd op de enveloppen die ik terugstuur. Men doet er gewoon niets mee.
Vanaf januari heb ik dit via het contactformulier ook aangegeven en antwoord gehad dat dit zou worden doorgevoerd, maar het kon nog 6 weken duren. Gisteren weer post ontvangen. Hier maken ze niet bepaald vrienden mee, het bezorgt me enorme ergernissen. Hoe kom je van deze terreur af?

ANTWOORD:
UITEINDELIJKE OPLOSSING
Een kwartier na plaatsing werd ik al gebeld door de Vriendenloterij. Een klacht plaatsen helpt dus wel degelijk, was hier al jaren mee bezig. Er is mij beloofd dat ik geen commerciële post meer zal ontvangen van de Vriendenloterij, Bankgiroloterij en de Postcodeloterij en tevens zal ik niet meer gebeld worden. Ben zeer benieuwd of ze dit waar maken. Zal jullie op de hoogte houden.
STATUS OPGELOST

Het is dus niet opgelost, de terreur begint gewoon weer van voren af aan.

Zorgen dat dit nu echt stopt.

A.D.-U.
    Na een week nog geen reactie, terwijl ze wel actief zijn op Klachtenkompas. Vreemd en onbeschoft eigenlijk.
    Postcode Loterij
    Beste mevrouw Druppers,

Naar aanleiding van uw melding hebben wij u proberen te bellen. Helaas kregen wij u niet aan de lijn.
    We willen u graag van dienst zijn, wilt u daarom in een reactie laten weten wanneer wij u kunnen bereiken?

We wachten uw reactie af en zijn u graag van dienst!

Nationale Postcode Loterij
    A.D.-U.
    Eerste telefoontje van jullie gemist, tweede aangenomen, maar werd er niets gezegd. Normaal gesproken neem ik nooit anonieme telefoontjes op.

Ik vind het schandalig dat mijn achternaam wordt genoemd, terwijl ik toch duidelijk een pseudoniem gebruik.

Graag wil ik een schriftelijke reactie op deze website met een oplossing van de post-terreur.

A.D.-U.
Werd een keer gebeld op het moment dat ik weg moest. Zou de volgende dag teruggebeld worden, maar niets meer gehoord. Waarom antwoord de Postcode Loterij niet schriftelijk op deze website?

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?