Klacht Postcode Loterij: ongewenste post

Genie414

ondanks meerdere telefonische verzoeken blijven we post van de postcodeloterij ontvangen.

directe stopzetting van de de ongewenste vorm van laster. dit graag éénmalig per email door de postcodeloterij bevestigd zodat ik bij herhaling de postcodeloterij kan aanklagen voor laster.

Postcode Loterij
    Beste heer of mevrouw Van den Berg,

Bedankt voor uw melding.

We hebben vandaag geprobeerd om u hierover te bellen, maar helaas kregen we geen gehoor. We zorgen ervoor dat u binnenkort geen geadresseerde reclamepost meer van de Nationale Postcode Loterij ontvangt. Ook wordt u niet meer gebeld.

Mogelijk ontvangt u nog reclamepost of wordt u nog gebeld in de komende zes weken, omdat dit al is voorbereid en niet meer is tegen te houden. Onze excuses hiervoor.

Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost van de Nationale Postcode Loterij ontvangt, kunt u een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

We vertrouwen erop dat we hiermee uw klacht naar tevredenheid hebben afgehandeld.

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

2. Stuur een juridische brief