Klacht Postcode Loterij: Ongewenste post

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 344349
Gebruiker
J. vas Wouda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ongewenste post

Postcode loterij weet onze ‘nee nee’ sticker sneeky te omzeilen door te adresseren aan ‘de bewoners van..’
Vervolgens neem ik de moeite mezelf via hun website af te melden voor hun post (alsof ik me ooit heb aangemeld). Maar ze blijven me ondanks alles nog steeds bestoken met de ongewenste post. Ik plaatste ook klacht via klacht.nl , deze negeren ze echter en ik kreeg vandaag weer een envelop van ze door de bus.
Het bedrijf is een soort vervelende mug.
Ik weet niet zo goed wat ik nog meer kan doen om deze spam te stoppen.

De oplossing

Als ik geen post meer krijg van de postcode loterij en trouwens ook geen post meer van andere spambureaus die onze 'nee nee'stickers omzeilen met 'geadresseerde post aan de bewoners van..' dan zou ik daar blij mee zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Postcode Loterij is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. vas Wouda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt überhaupt niet gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen