Klacht Postcode Loterij: ongewenste reclame

Janament

persoonlijk en onpersoonlijk op mijn adres wordt er door de Postcodeloterij allerlei post bezorgd die ik niet wens te ontvangen. De postcodeloterij heb ik gevraagd dit niet meer te doen, maar ze reageren niet! Bovendien staat op mijn brievenbus: geen ongewenste reclame. Als ik de enveloppe van dit bedrijf open maak bevat deze veel misleidende teksten - alsof je wat gewonnen hebt! Het lettertype (b.v. in z.g. kerstkaart) is zodanig gekozen dat het lijkt al;sof de brief persoonlijk aan je in gericht! Zodat je hem toch open maakt en daarnaar natuurlijk direct verscheurt.

Tenslotte hoop ik dat een instantie dit bedrijf kan verbieden de mensen op deze manier te misleiden.

Postcode Loterij
    Beste meneer Ament,Het spijt ons te horen dat er op u eerdere verzoeken niet gereageerd is. Onze excuses daarvoor. We willen u bij deze op de hoogte stellen dat we het voor u in orde hebben gemaakt. Er zal vanaf heden geen post meer worden gedrukt op uw naam en adres. We willen hier wel bij vermelden dat er rekening dient te worden gehouden met een overgangsperiode. Er wordt namelijk gewerkt met voorgedrukte post. Deze post kunnen we helaas niet meer tegenhouden. Hierdoor kunt u in de komende periode nog enkele poststukken van ons ontvangen. We hopen u hiermee voldoende te hebben geholpen.Met vriendelijke groet,Webcareteam Postcode Loterij