Klacht Postcode Loterij: Onzinnige prijzen zijn de melkkoe voor loterijen

sad Niet opgelost
C.H.M. Meyer

Vandaag ontving ik de zoveelste verspilling; ongevraagd een kookboek van Yvette van Boven. Dat onder het kopje 'duurzaamheid'. Kunnen jullie niet gewoon stoppen met al die narigheid; prijzen zijn geldprijzen en anders niet. Dus geen ijsjes, chocolade, boeken, tickets voor zalen die anders leeg blijven. Het zal wel een doel hebben deze rommel; maar ik vermoed uitsluitend de portemonnee van de directie en hun vrindjes (theaterdirecteuren, productiehuizen en andere rommelmakers). Zo maken jullie de verhouding inleg- vs prijzengeld in orde. Schande.

Alleen nog maar geldprijzen; dat verbetert ook de transparantie aanzienlijk.

Postcode Loterij
    Beste meneer Meijer,

Bedankt voor uw melding.

We hebben u hierover vandaag gebeld en hebben uw klacht over prijzen met u besproken. We maakten naar aanleiding van het gesprek in orde dat de kookboeken 'Koken met Kanjers' voortaan niet meer naar u zullen worden verzonden.

We zorgen er daarnaast voor dat u binnenkort geen geadresseerde reclamepost meer van ons ontvangt. Ook ontvangt u geen reclame meer per e-mail en wordt u niet meer gebeld.

Mogelijk ontvangt u nog reclamepost, e-mail of wordt u nog gebeld in de komende zes weken, omdat dit al is voorbereid en niet meer is tegen te houden. Onze excuses hiervoor.

Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost van ons ontvangt, kunt u een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

We vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

Nationale Postcode Loterij

C.H.M. Meyer
Positief is dat wij niet alles meer toegezonden krijgen en dus wat verspilling tegengaan. Ook positief is dat we verstoken blijven van reclame-zendingen van postcode- vrienden- en bankgiro-loterij. Over het punt dat loterijen geldprijzen moeten uitkeren en niks anders - als ik van dat geld chocola of een boek wil kopen of naar een voorstelling wil, bepaal ik dan zelf wel - worden we het aan de telefoon natuurlijk niet zomaar eens.

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?