Klacht Postcode Loterij: Opeens weer incasso

BlackMisc

Tot mijn schrik vind ik alweer een afschrifte terwijl ik toch duidelijk heb gemeld dat ik niet meer mee wil doen. ik wil zo gauw mogelijk dat het bedrag word teruggestort. immers ben ik een student en ik kan die 23 euro best wel iets zinvollers besteden dan 1 op de miljoen kans voor een prijsje. En ik wil in de toekomst ook niet meedoen aan de postcode loterij

Groette,

De Hr R D J Rojer

geld terug

Postcode Loterij
    Geachte heer Rojer,Naar aanleiding van uw bericht hebben wij de deelname voor u stopgezet. Wij hebben hiervoor geen eerder bericht van u ontvangen. De inleg voor de trekking van mei 2013 wordt naar uw rekening teruggeboekt. U speelt vanaf nu niet meer mee met de Nationale Postcode Loterij. Wij hebben in onze administratie verwerkt dat u geen reclamepost meer van ons ontvangt. Wij vragen u rekening te houden met een overgangsperiode omdat post die al gedrukt is niet meer door ons kan worden onderschept.Namens de goede doelen danken wij u voor uw deelname.Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?