Klacht Postcode Loterij: Opzeggen deelname loterij

C. Luijten

Wij hadden in het kerstpakket een lot gekregen voor deelname postcode loterij,
we wilden alleen de gratis maand deelnemen.
Maar nu krijg ik geen contact meer met de postcode loterij om mijn verdere deelname stop te zetten, Niet via de site, kan niet inloggen, krijg geen reactie op mijn op begin januari gestuurde Email.

Opzeggen deelname loterij na Januari 2014

Postcode Loterij
    Beste meneer/mevrouw Luijten,
    Het is momenteel erg druk, hierdoor is de wachtrij aan de telefoon lang en duurt antwoord per e-mail langer dan we zouden willen. Onze excuses hiervoor. Volgens onze gegevens is er tot op heden geen Kerstlot geactiveerd. Indien u dat wel wil, kan u dat nog tot en met 15 februari in orde maken. Momenteel is het dus niet aan de orde om loten te beëindigen. Gezien er geen actieve loten bestaan onder u gegevens. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Webcareteam Postcode Loterij
    C. Luijten
    Mijn lot was wel geactiveerd, ik heb namelijk op 22-12-2013 van de Postcodeloterij een bevestiging gekregen van deelname. Hierbij jullie ons referentienummer:
    07bf5784-1999-4548-9670-d2234766 - 5198 - 0924
    Onder de naam van Bea Post.
    Dus begrijp hun reactie niet!!!!!!!!
    Hoe zit het nu dan met ons lot?
    Postcode Loterij
    Geachte meneer/mevrouw Luijten,
    Na de bevestigingse-mail die u heeft ontvangen, moet het lot nog verwerkt worden in onze ledenadministratie. Dit is in uw geval helaas niet gelukt. Dit kan verschillende redenen hebben, bijvoorbeeld een typefout in het rekeningnummer o.i.d. We kunnen echter alsnog het Kerstlot voor u aanmelden, u speelt dan de maand januari gratis mee. We wilden dit graag telefonisch met u in orde maken en hebben u daarvoor een aantal keer geprobeerd te bellen, maar kregen helaas geen gehoor. We raden u daarom aan zelf even contact met ons op te nemen op één van de volgende manieren: http://bit.ly/1aOnzT7. Eén van onze collega's maakt dit dan voor u in orde.
    We hopen u hiermee van dienst te zijn.
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
    Geachte postcode loterij.
    Ik vind het teleurstellend dat er op deze manier mensen inschrijven om deel te nemen met een lot en dan achteraf blijkt dat hun lot niet is geactiveerd. Ik ben wel benieuwd bij hoeveel mensen dit is gebeurd ? Maar bij deze zeg dat mijn lot NIET geactiveerd meer mag worden ik heb totaal geen vertrouwen meer in deze organisatie. Ik mag hopen dat dit probleem landelijk bekend wordt en mensen weten hoe wordt gehandeld bij de Postcode Loterij bij dergelijke acties.
    C. Luijten
    Ik vind het onbegrijpelijk dat een organisatie als de Nationale Postcode Loterij niet de moeite neemt om dit probleem op een nette manier af te handelen. Ik hoop dat ze alsnog een reactie willen geven over dit probleem. Verder hoop ik dat de Postcode Loterij wordt gewezen op hun verantwoordelijkheden dat wanneer er soorgelijke actie houden dat iedereen op een nette word behandelt, en als ik een lot activeer ook mag aannemen dat ik deelneem aan de loterij en niet zoals het nu is verlopen.