Klacht Postcode Loterij: Opzeggen koste mij 80% van m’n beltegoed en m’n goede humeur

Klachtnummer
# 321759
Gebruiker
L. Spierings
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Opzeggen deelname. Schandalig lange wachttijd. Lijkt bijna een strategie. Je wilt niet te lang wachten dus hang je op. Van afstel komt uitstel. Eindelijk iemand aan de telefoon die vervolgens probeert je van je besluit af te brengen. Als je aangeeft dat je besluit vast staat gaan ze gewoon door met het verkooppraatje. Je wordt niet serieus genomen. Uitermate ergerlijke gang van zaken.

De oplossing

Deze klacht serieus nemen en werken aan verbetering

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Postcode Loterij is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    L. Spierings
    Datum
    Postcodeloterij heeft, mede namens vrienden- en bankgiroloterij, telefonisch contact opgenomen. Hiermee is voor mij de klacht afgedaan.

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen